  • 1. Data: 2008-03-29 16:32:45
    Temat: Umowa lojalnościowa
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    Czy pracodawca może wymagać podpisania umowy lojalnościowej po rozpoczęciu
    szkolenia które finansuje.

    Czy nie powinien ewentualnej kwoty do zapłaty ustalić z pracownikiem przed
    rozpoczęciem szkolenia a nie wręczać lojalki przed zakończeniem kursu
    informując, że w przypadku nie zaliczenia egzaminów końcowych i tak
    pracownik zostanie obciążony kosztami.

    --------------------------------
    Paweł
    http://nomar.boo.pl

  • 2. Data: 2008-03-29 18:04:31
    Temat: Re: Umowa lojalnościowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fslqp8$q2g$1@news.onet.pl Paweł <t...@o...pl>
    pisze:

    > Czy pracodawca może wymagać podpisania umowy lojalnościowej po
    > rozpoczęciu szkolenia które finansuje.
    Móc to sobie może, tylko jak cię zmusi do jego podpisania?
    Zresztą umowa musi być datowana. Albo będzie antydatowana (fałszerstwo) i
    wówczas podpisanie jej stanowi przestępstwo przeciwko dokumentom (podobnie
    jak i samo antydatowanie), albo będzie miała datę prawdziwą i wówczas jeśli
    zdecydujesz się ja podpisać to datuj prawidłowo podpis.
    BTW - zdanie pytające kończy się znakiem zapytania (?), co większość ludzi
    wie i stosuje.

> [...]
    > kursu informując, że w przypadku nie zaliczenia egzaminów końcowych i
    > tak pracownik zostanie obciążony kosztami.
    Zasady zawierania umów o szkolenia zawiera Rozporządzenie ministra edukacji
    narodowej oraz ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie zasad i
    warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego
    dorosłych.
    http://www.pielegniarki.info.pl/files/1144871176.pdf

    --
    Jotte