  • 41. Data: 2008-12-04 23:44:44
    Temat: Re: wynajem mieszkania i abo. tel.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:gh8em1$a36$1@news.onet.pl...

    > No więc tu podobnie. Rezygnując załatwi nowe przyłącza.

    Albo i nie załatwi. Pewnie tego się obawia właściciel lokalu.

    > Ale opłata za telefon nie jest częścią czynszu tylko jest to dodatkowa
    > opłata dla operatora. Właściciel nic z niej nie ma.

    Ma linie telefoniczna w lokalu. Nie można jej nazwać niczym.

    > Ale właściciel nie traci nic na rezygnacji. I nie on pobiera opłaty za
    > prenumeratę.

    Generalnie się z Tobą zgadzam. Rzecz w tym, że to nie ma nic do rzeczy.
    Inicjator wątku umówił się z właścicielem lokalu na wynajem mieszkania z
    telefonem. oczywiście ową umowę można zmienić, ale do tego - jak dobrze
    wiesz - konieczna jest zgoda obydwu stron. I choć pobudki działań
    właściciela lokalu mogą się dla nas wydać dziwne, niejasne, czy wręcz
    bezsensowne, to z punktu widzenia prawa to niczego nie zmieni.

  • 42. Data: 2008-12-09 22:04:04
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Kamil K. pisze:
    > Ok czyli powiedziec im ze nie korzystam z lini i nie bede placil abo.
    > Chyba mnie do tego nie zmusza ;) A skoro oni nie chca placic to niech
    > zrezygnuja ;)

    A co mówi umowa na ten temat?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \