  • 1. Data: 2008-12-01 13:52:51
    Temat: pismo o rozłożenie na raty, pomocy
    Od: "maciek" <<cut>m_maciek<cut>@wp.pl>

    Witam.
    Od kilku miesięcy mieszkam w innym mieście. W poprzednim na moje nazwisko
    miałem umowę na telefon oraz na neostradę. Niestety niedopilnowałem
    regularnej płatności i rachunek nieco podskoczył..
    Jako, że umowa na neo już powinna się kończyć, a że nie korzystam z usług
    TePsy ani nie mam zamiaru mieszkając w innym mieście - chciałbym uregulować
    tą sprawę.
    Dowiedziałęm się, że powinienem wysłać pismo o zerwanie umowy z TP oraz
    rozłożenie na raty zalegającej płatności oraz wysłać to na Bażantów w
    Katwicach. Dlatego pytam:

    1. Czy ktoś z was wie, jak zredagować poprawnie takie pismo? Szukałem jakiś
    wzorów w googlach, ale z marnym skutkiem a nie mam pojęcia jak się za to
    zabrać..
    2. Czy mam dołączyć jakieś papiery potwierdzające zamieszkanie w innym
    mieście?
    3. I czy mogę zostawić taki papier w punkcie sprzedaży TP, bo wolałbym mieć
    potwierdzenie?

    Za ewentualną pomoc dziękuję.

  • 2. Data: 2008-12-01 17:00:28
    Temat: Re: pismo o rozłożenie na raty, pomocy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    Przeczytaj regulamin świadczenia usług - punkty o wypowiedzeniu czy
    rezygnacji umowy.
    Powołując się na nie zgłos wolę zakończenia umowy.
    A o rozłożenie na raty możesz poprosić w kolejnej części pisam albo w
    całkiem odrębnym pismie, opisz, że chcesz spłacić, ale z jakich powodów nie
    mozesz od razu.