  • 41. Data: 2007-12-06 19:23:39
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    Użytkownik "DDT" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fj9hse$tgs$1@news.onet.pl...

    > Czemu nie chcesz dac mu rozwodu?
    >
    > Skoro masz oszczednosci na koncie to czym sie martwisz?
    > Nie masz rodziny? Bylas w jakims urzedzie?
    > Masz przepracowane jakies lata?

    > O Hitlerze tez?

    To nie ja wyszlam z pomyslem rozwodu. Z dnia na dzien maz z tym wyskoczyl.
    Od kiedy musialam sie polozyc i zdac w pewnym sensie na jego laske jest
    coraz trudniej. Jak jeszcze sie dobrze czulam powiedzialam mu ze zgadzam sie
    na rozwod. W ostatnich dniach powiedzial ze nie zlozy pozwu, bo jako
    rozwodnik nic po mnie nie dostanie (w razie smierci). Powiedzial tez ze nie
    wierzy zebym ja sie w takim stanie ciagala po sadzie i ma racje.
    Oszczednosci bardzo szybko topnieja. Wiele rzeczy musze zalatwiac prywatnie.
    Poza tym nie chcialam ich ruszac i wydawac na chleb bo nie wiem jak bedzie
    jak wyzdrowieje. Moze bede musiala przez jakis czas brac leki, nie wiem jak
    bedzie z praca itd. Mam skonczone dwa kierunki studiow i lata pracy. Po
    prostu chwilowo zycie mnie tak urzadzilo, ale nie ma nad czym plakac :)))

    O Hitlerze sie nie wypowiadam :)

  • 42. Data: 2007-12-06 19:32:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 20:08
    (autor DDT
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj9h88$rc9$1@news.onet.pl>):

    > Cala ta historia jest za bardzo pod ciebie , rozumiesz jakbys ja
    > wymyslila.
    >
    > Wszystko wyglada na gruby kit i jesli nawet jest prawda to nie dziw sie
    > ze na usenecie nie wszyscy wierza w opowiadane bajeczki. Za wiele tu
    > przezyli.

    Przecież w poprzednim wątku mówiła, że mąż zarabia 6000 i zostawia ją z
    chorym dzieckiem. W tym dziecko zniknęło, za to zachorowała ona :D

    Po prostu chłopak się bawi w trollowanie czy też generowanie tematów do
    dyskusji :D
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 43. Data: 2007-12-06 19:35:35
    Od: "Magda" <p...@o...p>

> [...]
    > chorym dzieckiem. W tym dziecko zniknęło, za to zachorowała ona :D
    >
    > Po prostu chłopak się bawi w trollowanie czy też generowanie tematów do

    W ktorym watku napisalam cos takiego???
    Rozpoczelam na tym forum dwa watki!!! W kazdym napisalam prawde i pytam o
    podobne rzeczy.

    Pozdrawiam.

  • 44. Data: 2007-12-06 19:54:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Tak. Ale zastanawiam się, po co to pisałeś.

    W takim razie jednak nie zrozumiałes :-)

    Piotrek

  • 45. Data: 2007-12-06 19:54:50
    Od: DDT <h...@o...pl>

    Tristan pisze:

    > Po prostu chłopak się bawi w trollowanie czy też generowanie tematów do
    > dyskusji :D

    :-)

    --
    "W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
    że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."

    http://www.chemia.org/id21.html

    pzdr.DDT

  • 46. Data: 2007-12-06 19:57:57
    Od: DDT <h...@o...pl>

    Magda pisze:

    > W ktorym watku napisalam cos takiego???
    > Rozpoczelam na tym forum dwa watki!!! W kazdym napisalam prawde i pytam
    > o podobne rzeczy.

    A "maz" ma polise na zycie?

  • 47. Data: 2007-12-06 20:09:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 20:35
    (autor Magda
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj9iur$16k$1@news.onet.pl>):

    > W ktorym watku napisalam cos takiego???
    > Rozpoczelam na tym forum dwa watki!!! W kazdym napisalam prawde i pytam o
    > podobne rzeczy.

    No w tym:

    Innego o rozwodach nie widzę.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 48. Data: 2007-12-06 20:22:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:
    [ciach ...]

    Żałosny jesteś. Weź sie lepiej do nauki.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 49. Data: 2007-12-06 20:28:22
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    >W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 20:35
> [...]

    na grupach dyskusyjnych jestem od niedawna, nie wiem o ktory watek ci chodzi
    i jak mam go znalezc
    moje dwa watki sa obok siebie jeden to ten a drugi pod tytulem "powrot". Nic
    wiecej na tym forum nie nappisalam.

    pozdrawiam.

  • 50. Data: 2007-12-06 20:31:57
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    Użytkownik "Magda" <p...@o...p> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    Chyba rozchodzi Ci sie o watek Pani Any User, czy jakos tak. To nie moj
    post.
    Pozdrawiam.