  • 31. Data: 2007-12-06 18:51:18
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > Poczytaj ten link i skończ pierdolić.

    Mamusia inaczej nie nauczyła mówić ?

    Ok .. czytamy ...:

    1. "chude mięso (kurczak, królik, młoda wołowina, cielęcina),
    chude ryby, jaja, twarożek." - czyli zdrowemu człowiekowi
    sera, jaj, mięcha się nie podaje ... ok

    2. "Do przyrządzania potraw powinny być dobierane surowce
    najwyższej jakości i jak najświeższe." - zdrowemu człowiekowi
    dajemy za to produkty nieświeże.

    3. "Korzystne efekty daje przestrzeganie zasad diety łatwo
    strawnej." - zdrowy człowiek winien zapinać ciężkostrawne
    żarcie, i koniecznie na sekundę przed położeniem się spać.

    4. "Zalecane sposoby obróbki termicznej to gotowanie, gotowanie
    na parze, pieczenie w folii aluminiowej, pieczenie na ruszcie."
    - dla zdrowego żarcie przewiduje się podawać na surowo, a
    najlepiej zamrożone

    5. "Do zagęszczania sosów i zup lepiej używać mąki i mleka niż
    zasmażek i śmietany." - ABSOLUTNIE MASZ RACJę, MąKA I MLEKO
    DROżSZE O 100 % OD śMIETANY

    6. "Należy unikać warzyw strączkowych oraz wszystkich innych
    produktów, które mogą powodować kłopoty ze strony przewodu
    pokarmowego." - eliminacja tego typu żywności natychmiast
    podnosi rachunek ... Płacisz w sklepie 20 PLN, po czym jak
    dodasz "ale nie wziąłem fasolki" kasjer śpiewa natychmiast 10
    zeta więcej

    7. "Niezmiernie ważna jest odpowiednia podaż witamin i
    składników mineralnych. Najlepszym ich źródłem są warzywa i
    owoce. Jednak pod względem wartości odżywczej znacznie różnią
    się one między sobą. Aby ułatwić układanie jadłospisu,
    podzielono je na trzy grupy:" - ZDROWEMU Człowiekowi zaleca się
    komponować żarcie tak, by władować się w awitaminozę .. no
    przecież zdrowy jest, to po co mu witaminy ???

    Po wpisaniu w google dieta dla szczupłych, dieta dla grubych,
    dieta dla niskich, dieta dla wysokich też masz od cholery
    wyników ...

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 32. Data: 2007-12-06 18:58:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Magda pisze:

    > Jakim ty jestes obzydliwym czlowiekiem.

    Popatrz w lustro.

    > wczesniejszym poscie napisalam rowniez ze nie moge wrocic do pracy.
    > Decyzja lekarzy.

    Renta, cokolwiek. A wcześniej rozwód.

    WIesz. ... twoje potrzeby widzę tak: chciałabym się trochę
    porżnąć, ale i być trochę dziewicą.

    Jak chcesz szarpać od męża kasę, to się rozwiedź i próbuj
    wyszarpać przed sądem alimenty. Jeśli nie potrafisz się z mężem
    dogadać, to i tak nie przymusisz go do oddawania ci kasy. Po
    prostu ... i żadne prawo ci tu nic nie pomoże. Jeśli mąż nie
    daje, to nie ... możesz przyjść do domu z policjantem, sołtysem,
    znachorem ... nie chce - nie da. Jak będziesz mieć zasądzone
    alimenty (nie wiedzieć czemu w to wątpię, ale życzę powodzenia)
    ... wtedy ścigniesz go przez komornika w sposób łatwy, lekki i
    przyjemny ... a tak, to tylko skomlisz bez sensu.

    ?

    > Mysle, ze w sytuacji kiedy on pracuje i ma 9 tysiecy miesiecznie
    > a ja jestem chora i nie moge podjac pracy zarobkowej powinien mi pomoc!

    Aaaa ... chodzi o to, że ma 9 tysi ;P ... a jakby miał tysiąc ???

    P.S.
    Inna rodzina Ci nie pomoże ??? Nie wiem jakie są między tobą a
    mężem układy, nie chce ci wróżyć atrakcji, ale jeśli nie
    potraficie się dogadać, to podejrzewam, że mąż zrobi ci małego
    psikusa, i formalnie będzie bezrobotny, bądź będzie zarabiał
    troszkę mniej ...

    > To czy jest mi cos winien czy nie roztrzyga teraz zycie. Moje pytanie
    > brzmialo czy jako zona ma prawo do wynagrodzenia meza z racji wspolnoty

    Masz. Ale go nie wyegzekwujesz bez zasądzonej przez sąd kasy
    ... KPW, czy dużymi literkami nasrobać, bo widzę, że nie dociera.

    > majatkowej. Zgubiles ten watek. Wogole dyskusja z Toba jest bezsensu.

    A ty jesteś głupia. Wiem, że rozwód jest nieunikniony, ale nie
    będę występować do sądu ... wiem też, że mąż nie ma zamiaru (a
    oczywiście, że nie ma, bo korzysta z twojej głupoty ... może ci
    spokojnie codziennie kazać spadać na drzewo ... dotarło, czy też
    dużymi ??? A może brailem ??? )

    > Zadko to mowie, ale do Ciebie nie docieraja prawdy oczywiste. Nie mowie
    > juz o argumentacji.

    No to jaką ty masz argumentację w sporze z mężem, że zadajesz
    takie a nie inne pytania ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 33. Data: 2007-12-06 19:06:32
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    Piszac, ze jestes obrzydliwy nie mialam na mysli wygladu zewnetrznego. Mysle
    ze o tym wiesz.
    Nie chce sie szarpac o pieniadze z mezem. Po rozwodzie nic od niego nie
    chce! Wiem, ze jezeli bede zdrowa to bede w stanie sie samodzielnie
    utrzymac. Nie stac mnie teraz na batalie sadowa, bo moglabym z tego nie
    wyjsc. Nie rozumiesz, naprawde?

    Wierze w prawo. Dostalam wiadomosc prywatna z przepisami i sprobuje cos z
    tym zrobic, pomalutku.
    Tobie dziekuje za wszystkie wypowiedzi. Nie rozumiem tylko dlatego
    sprzeczales sie w kwestii wyzywienia. Dla mnie oczywiste jest ze jezeli jest
    dwoje ludzi i jeden z nich jest ciezko chory to jemu w pierwszej kolejnosci
    nalezy sie talerz zupy, zeby doprowadzic go do momentu w ktorym bedzie
    chociaz troche na takim poziomie jak osoba zdrowa, zeby byly rowne szanse.

    Jak masz dwoje dzieci jedno sasiadki, rano jadlo sniadanie jest przed
    obiadem i jest glodne i drugie np. z Etiopii, nie jadlo od dawna jest na
    wyczerpaniu, praktycznie umiera ktoremu dasz jesc?
    Oczywiscie ja nie mam takich ekstremalnych sytuacji.
    Nie chodzi mi o 9 tysiecy, bo to ja przyczynilam sie do tego ze maz zarabia
    teraz takie pieniadze. Zarobilam na to zeby mogl rozkrecic wlasny biznes.
    Nie zaluje. Wychodze z zalozenia ze i tak nas kiedys ktos rozliczy :)))

    Pozdrawiam.

    Ps. Mysle, ze jestem madrzejsza niz myslisz. Tylko tego nie dostrzegasz.

  • 34. Data: 2007-12-06 19:08:30
    Od: DDT <h...@o...pl>

    Magda pisze:

    > Generalnie bardzo dziekuje za te wymiane zdan. Kolejna lekcja :)
    > Nie kazdy mysli tak jak my, nie kazdy ma podobne poczucie wrazliwosci.
    > Coz takie zycie. Nie osadzam nikogo za zlosliwosci i inne.
    > Pozdrawiam.

    Maz zarabia kupe kasy a ciebie powoli wykancza glodowymi racjami?
    Przeciez to skonczone bydle , a ty mowisz o nim z szacunkiem.

    Cala ta historia jest za bardzo pod ciebie , rozumiesz jakbys ja wymyslila.

    Wszystko wyglada na gruby kit i jesli nawet jest prawda to nie dziw sie
    ze na usenecie nie wszyscy wierza w opowiadane bajeczki. Za wiele tu
    przezyli.

    --
    "W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
    że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."

    http://www.chemia.org/id21.html

    pzdr.DDT

  • 35. Data: 2007-12-06 19:09:08
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    Użytkownik "DDT" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
    > że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."

    Chyba Cie nie rozumiem.
    Ja w zapytalam sie o konkretna sprawe, nie chcialam sie rozpisywac. Wymiana
    zdan z Rafalem do tego doprowadzila
    Maz mnie nie wykancza. Maz mi utrudnia zdrowienie.
    Z szacunkiem mowie o kazdym, tak mnie wychowano w domu.

    Pozdrawiam.

  • 36. Data: 2007-12-06 19:11:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Magda pisze:

    > Chyba Cie nie rozumiem.

    W skrócie: Napisał, że albo ściemniasz, albo winno się Ciebie
    ubezwłasnowolnić i w ten sposób Ci pomóc, bo nie potrafisz sobie
    poradzić w świecie realnym.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 37. Data: 2007-12-06 19:14:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Magda pisze:
    > Piszac, ze jestes obrzydliwy nie mialam na mysli wygladu zewnetrznego.

    A ja miałem. I co z tego ?

    > Nie chce sie szarpac o pieniadze z mezem.

    No to jak nie chcesz to po co ta bajeczka

    > utrzymac. Nie stac mnie teraz na batalie sadowa, bo moglabym z tego nie
    > wyjsc. Nie rozumiesz, naprawde?

    Nowotwór serca rozumiem ...

    > Wierze w prawo. Dostalam wiadomosc prywatna z przepisami i sprobuje cos
    > z tym zrobic, pomalutku.

    TZN ??? Jak chcesz to rozegrać poza alimentami ? Przymusić męża
    3 karkami do oddawania kasy ?

> [...]
    > sprzeczales sie w kwestii wyzywienia. Dla mnie oczywiste jest ze jezeli
    > jest dwoje ludzi i jeden z nich jest ciezko chory to jemu w pierwszej

    Bo ?
    Nie masz na talerz zupy - to do św. Alberta zapraszamy.

    > Ps. Mysle, ze jestem madrzejsza niz myslisz. Tylko tego nie dostrzegasz.

    Ok. Jesteś mądra jak sku(*(&* ... a zachowujesz się jak życiowy
    matoł dla sportu. Takie hobby.
    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 38. Data: 2007-12-06 19:15:56
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    > W skrócie: Napisał, że albo ściemniasz, albo winno się Ciebie
    > ubezwłasnowolnić i w ten sposób Ci pomóc, bo nie potrafisz sobie poradzić
    > w świecie realnym.

    Dziekuje za podpowiedz :)
    Nie sciemiam, bo i po co. Poszlabym sobie na jakies forum kobiece, a po
    drugie zapytalam sie o konkretna rzeczi uzyskalam juz odpowiedz. Takze nie
    ma sie nad czym rozpisywac. W swiecie relanym, przynajmniej do tej pory
    radzilam sobie calkiem niezle. Dziekuje :) Jeszcze wroca te czasy. Musze
    tylko wyzdrowiec. Pozdrawiam.

  • 39. Data: 2007-12-06 19:18:26
    Od: "Magda" <p...@o...p>

    Wiesz co jest w tym najlepsze, ze ty autetycznie poprawiles mi humor. Mam
    tylko nadzieje, ze ja nie popsulam Twojego.
    Masz swoj styl i to sie chwali, tylko ze chyba troche za bardzo ordynarny.
    Mysle, ze jestes czlowiekiem skorym do pomocy, ale nie tak oficjalnymi
    drogami :)))

    Pozdrawiam.

  • 40. Data: 2007-12-06 19:19:17
    Od: DDT <h...@o...pl>

    Magda pisze:

    > Maz mnie nie wykancza. Maz mi utrudnia zdrowienie.

    Czemu nie chcesz dac mu rozwodu?

    Skoro masz oszczednosci na koncie to czym sie martwisz?
    Nie masz rodziny? Bylas w jakims urzedzie?
    Masz przepracowane jakies lata?

    > Z szacunkiem mowie o kazdym, tak mnie wychowano w domu.

    O Hitlerze tez?