  • Data: 2012-03-20 11:37:42
    Temat: "wymuszenie" daty egzaminu
    Od: geos <g...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    uczestniczę w szkoleniu branżowym. jestem zobligowany do zdania egzaminu
    certyfikującego w wyznaczonym przedziale czasowym. niedawno otrzymałem
    informację, iż muszę określić konkretną datę przystąpienia do egzaminu.
    na moją odpowiedź, że jest za wcześnie, abym podejmował taką decyzję
    odpowiedziano mi, że w takim razie zostanie mi taka data przydzielona
    przez centrum egzaminacyjne. mogę sobie zmienić tę datę, ale ośrodek
    wcale się nie musi na to zgodzić. data będzie wpisana na voucherze,
    który otrzymam.

    czy mam jakieś możliwości manewru? umowa nie mówiła o tym, że muszę
    deklarować konkretną datę przystąpienia, ani tego, że jeśli nie
    zadeklaruję to centrum mi taką przydzieli.

    pozdrawiam,
    geos