    From: "mechaniq" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wymiana okien
    Date: Thu, 20 May 2010 10:06:57 +0200

    witam i prosze o pomoc

    posiadam wlasnosciowe spoldzielcze prawo do lokalu
    wymienilem w nim okno w malym pokoju oraz okno z dzwiami balkonowymi i
    scianka w duzym
    spoldzielnia zwraca polowe kosztow wymiany okien plus cala kwote za scianke
    problem w tym ze wg nich trzeba czekac 4 lata na zwrot polowy kwoty za okna
    i niby od razu mieli zwrocic za scianke.
    gdy jestem w administracji i pytam kiedy dostane pieniazki pani mowi ze
    kolejka i ze 4 lata czekac gdy pytam o miejsce w zajmowanej kolejce wymiguje
    sie bo nie ma zadnej listy za scianke juz rok jak nie dostalem pieniedzy
    czy istnieja jakies przepisy prawa zmuszajace spoldzielnie do wyplaty mi
    tych pieniedzy czy istnieje sposob na odzyskanie odsetek za te lata ?
    nie wiem jak z nimi postapic czy zostaje droga sadowa? nie chcialbym sie
    pakowac w koszty
    prosze o pomoc

    piotr