  • Data: 2010-05-20 12:42:27
    Temat: Re: wymiana okien
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > posiadam wlasnosciowe spoldzielcze prawo do lokalu
    > wymienilem w nim okno w malym pokoju oraz okno z dzwiami balkonowymi i
    > scianka w duzym
    > spoldzielnia zwraca polowe kosztow wymiany okien plus cala kwote za
    > scianke
    > problem w tym ze wg nich trzeba czekac 4 lata na zwrot polowy kwoty za
    > okna i niby od razu mieli zwrocic za scianke.
    > gdy jestem w administracji i pytam kiedy dostane pieniazki pani mowi ze
    > kolejka i ze 4 lata czekac gdy pytam o miejsce w zajmowanej kolejce
> [...]

    powinienes meic nadany numer na protokole kwalifikacji okien do wymiany i
    bez problemu powinni okreslic przyblizony termin zwrotu. co do odsetek to
    pewnei zalezy od statutu spoldzielni lub regulaminu ale nie liczylbym na
    zwrot odesetek na 99 procent. sąd odradzam z miejsca, gdyby cos bylo nei tak
    z ich strony to na pewno by sie do tego przyznali i starali sie naprawic
    bląd.

    pozdrawiam, wromek