  • 11. Data: 2006-01-21 11:52:11
    Temat: Re: wykrywacza kłamstw ?? czy dozwolony ...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z tego co słyszałem to wiekszosc SBekow ma taka wiedze bo mieli chyba
    > jakies szkolenia w tym zakresie itd.Zreszta pamietam jak sluchalem 3
    > godzinnego wykladu profesora na temat tego jak bezsensownym urzadzeniem
    > jest wariograf i jak latwo sie na nim przejechac(poparte opowiescia z
    > zycia gdy sam prof byl oskarzony o morderstwo kogos tam i wariograf
    > pokazal ze klamie w tej kwestii chociaz oczywistym bylo ze nie ma nic
    > wspolnego ze zbrodnia).

    te urzadzenia sie zmienily od tamtych lat i to bardzo

  • 12. Data: 2006-01-21 12:14:20
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqt799$h5n$1@inews.gazeta.pl...

    > te urzadzenia sie zmienily od tamtych lat i to bardzo

    Ja nie wiem co Ci SBecy jeszcze nie potrafia. Chyba tylko sztuki lewitowania
    i zamiany wody w wino ich nienauczyli. ;)Żałuję, że urodziłem się za późno,
    aby wstąpić SBecji, bo byłbym teraz nadczłowiekiem. LOL

  • 13. Data: 2006-01-21 14:58:52
    Od: fate <a...@s...neet>

    Rafał Święch wrote:

    > Poligraf działa w ten sposób, że reaguje jeśli człowiek na zadane pytanie
    > reaguje emocjonalnie. Może się zdarzyć tak, iż pytanie wywoła taką reakcję
    > nie dlatego, że ktoś jest winny zarzucanego mu czynu tylko dlatego, że w
    > życiu wydarzyło się coś co mu się kojarzy z jakimś fragmentem pytania. W
    > USA przeprowadzono eksperyment. Zapytano się kikludziesięcioletniego
    > staruszka czy lizał wargi sromowe jakiejś 2 letniej dziewczynce. Wariograf
    > zareagował, gdyż tego starszego Pana to pytanie "zawstydziło". Ten
    > przypadek pokazuje, że nie jest to skuteczny sposób dochodzenia do prawdy.

    Dlatego ich uzywanie jest nielegalne w USA. Za wyjatkiem jakichs
    wewnetrznych przepisow CIA itp. Ale to dalej jest wrozba z fusow.

  • 14. Data: 2006-01-21 15:12:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dlatego ich uzywanie jest nielegalne w USA.

    od kiedy?

  • 15. Data: 2006-01-21 15:52:47
    Od: fate <a...@s...neet>

    Przemek R... wrote:

    > od kiedy?

    Od kiedy pojawily sie komercyjnie na rynku, czyli w latach
    siedmedziesiatych. Praodawcy zabrali sie za nowe cudo techniki, a co z
    tego wyszlo, to mozna sie domyslac.

  • 16. Data: 2011-07-17 11:25:39
    Temat: Re: wykrywacza kłamstw_??_czy_dozwolo
    Od: "bespider" <bespider@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Jak oszukać wykrywacz kłamstw? Jak oszukać wariograf? Cała prawda o badaniu
    wariografem tylko na http://antywariograf.pl

  • 17. Data: 2011-07-17 11:33:07
    Od: "adi" <a...@g...com>

    ale bzdura

  • 18. Data: 2011-07-17 13:48:12
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-17 13:33, Użytkownik adi napisał:
    > ale bzdura

    To nie bzdura to biznes dla oszusta sprzedającego te poradniki
    i reklamującego taką stronę na grupach.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-07-17 14:28:24
    Od: "adi" <a...@g...com>

    bzdura w sensie uszustwo, o to mi chodzilo :)

  • 20. Data: 2011-07-17 15:03:28
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-17 16:28, Użytkownik adi napisał:
    > bzdura w sensie uszustwo, o to mi chodzilo :)

    Naciąganie naiwnych na pewno, oszustwo ? raczej nie.
    Znam prawdziwy sposób na oszukanie wykrywacza kłamstw.
    Nie jestem pewien czy potrafiłbym oszukać ale znam pewną
    grupę zawodową której przedstawiciele zrobią to bez
    problemu.