  • Data: 2007-06-01 11:50:29
    Temat: wstzymanie egzekucji alimentów
    Od: "Tomi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pracownika, który zwrócił się z wnioskiem o wstrzymanie wypłaty
    zasądzonych alimentów, a zobowiązał się do płacenia alimentów dobrowolnie
    jako opłatę stałą ze swojego konta osobistego pod rygorem skutków prawnych,
    stąd mam pytanie:

    czy mogę pozytywnie ustosunkować się do powyższego wniosku?

    Biorąc pod uwagę, że otrzymałem od byłej małżonki prawomocny wyrok (nie wiem
    czy dlatego że nie płacił, czy dlatego że podwyższono tym wyrokiem wysokość
    alimentów) z zapisem "Iż postanowienia tego tytułu należy wykonać, a gdy o
    to prawnie będą wezwane udzieliły pomocy".

    Jak się do tego odnieść

    Z góry dzięki za pomoc