  • 11. Data: 2013-04-09 20:58:55
    Temat: Re: współczynniki korekcyjne kosztów ogrzewania (wspólnota)
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-09 10:56, Liwiusz pisze:
    > Nie musi wyjeżdżać, moja koleżanka nawet jak mieszka, to w zimie ma
    > kaloryfery na minimum, bo dom dobrze ocieplony, zza ścian sąsiadów nic
    > nie ucieka itp.

    Jako że już zastałem mieszkanie z podzielnikami (nie miałem na to
    wpływu) zachodzę w głowę jak mieszkańcy zostali przekabaceni do
    zainstalowania tego czegoś. Przecież to nie jest jakaś niedostępna
    wiedza. Podzielniki może się i sprawdzały ale w niemieckich blokach z
    izolowanymi pionami. U nas to porażka.
    Od kilku lat mam praktycznie zakręcone kaloryfery. Dostaję jeszcze parę
    stówek zwrotu za "brak ogrzewania". :-) Sąsiedzie z góry i od
    zachodnich wiatrów narzekają że zimno i drogo.
    Jako że wiem jak to działa nawet podpisałem listę w sprawie ich
    likwidacji (przeciw swojej kieszeni). Niestety propozycja nie przeszła.
    Przecież te urządzenia kosztowały kupę szmalu wyrzuconego w błoto.