  • 1. Data: 2013-04-07 10:42:57
    Temat: Spiderman na ulicy
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Skacząc wczoraj wieczorem po kanałach w tv, natrafiłem na program W sieci
    monitoringu na Tvn Turbo.
    Pokazywali tam gościa, który w przebraniu Spidermana łaził po ulicach, a
    za nim "podążało" oko kamery.
    Operator cały czas go śledził, mimo że ten nic złego nie robił. Na końcu
    zgarnęli go do radiowozu. Za co i dlaczego? Nie można sobie chodzić w
    stroju superbohatera po mieście? A może to było reżyserowane, bo człowieka
    w przebraniu filmowała jakaś ekipa?

  • 2. Data: 2013-04-07 17:03:32
    Temat: Re: Spiderman na ulicy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-07 10:42:57 +0200, "destrojer" <d...@...pl> said:

    > Na końcu zgarnęli go do radiowozu. Za co i dlaczego?

    Takie pytanie musisz zadać zatrzymującym go.
    ;>

    > Nie można sobie chodzić w stroju superbohatera po mieście?

    Można.

    > A może to było reżyserowane, bo człowieka w przebraniu filmowała jakaś ekipa?

    Może.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2013-04-08 11:29:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    destrojer wrote:
> [...]
    > chodzić w stroju superbohatera po mieście? A może to było
    > reżyserowane, bo człowieka w przebraniu filmowała jakaś ekipa?

    może za chodzenie w mundurze ;-)

    może za obrazę uczuć religijnych ;-)

  • 4. Data: 2013-04-08 11:50:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    To ten koleś pewnie: https://www.youtube.com/watch?v=9dAV7cjnoII

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-04-08 13:03:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > To ten koleś pewnie: https://www.youtube.com/watch?v=9dAV7cjnoII

    jak to się mówi? koleś wymiata ;)

  • 6. Data: 2013-04-10 17:38:26
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > zgarnęli go do radiowozu. Za co i dlaczego? Nie można sobie chodzić w
    > stroju superbohatera po mieście? A może to było reżyserowane, bo człowieka

    Ekipa filmująca to system monitoringu miejskiego, a zatrzymanay został
    prawdopodobnie za utrudnianie ruchu.
    Przechodził na czerwonym świetle przez pasy.

  • 7. Data: 2013-04-10 22:19:20
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=sCSjS9sWH4E