  • Data: 2006-02-14 14:00:09
    Temat: wózkownia - proszę o podpowiedź
    Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mieszkam w bloku spółdzielczym na III piętrze, bez windy

    W bloku jest wydzielone pomieszczenie przeznaczone na wózki rowery itp.
    Ponieważ w bloku mieszkaja sami strasi ludzie to wózkownia nie była uzywana
    x lat i ktos wynajął pomieszczenie od spółdzielni i zrobił sobie z niego
    dodatkową piwnicę.
    Jednakże zostałam mamą i korzystanie z tego pomieszczenia stało się dla mnie
    palącą koniecznością.
    Niestety próba dogadania się z obecnymi użytkownikami X
    (chciałam trzymać tam tylko stelaż i dołożyć się do czynszu)
    a także interwencja w spółdzielni
    (państwoX użytkują to pomieszczenie od 30 lat wyremontowali je i takie
    bleble, czekam ciągle na pismo (5 tygodni!) bo powiedziałam pani w
    administracji że na gębę ja nic nie załatwiam i ma być pismo),
    nic nie dały.

    Co mogę zrobić? Naprawdę zależy mi na pomieszczeniu, dzwiganie wózka z
    prawie 8 kg dzieckiem to mordęga, kręgosłup mi siada :(
    Pomożecie?
    Pozdrawiam
    Dominika