eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych › wniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych
  • Data: 2006-01-18 00:19:39
    Temat: wniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych
    Od: "XHS" <B...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wczoraj (17.01.2006) zapadł wyrok w tej sprawie:

    http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2006/Dz_Ustaw/u_
    06s04.htm

    komunikat:

    http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2006/u_06_04.htm

    chodzi o opłatę 500 PLN przy wydawaniu karty pojazdu, przy rejestracji
    pojazdu sprowadzonego, która jest de facto podatkiem ukrytym

    chcę wypełnić wniosek, wzór nawet jest:
    http://autoswiat.redakcja.pl/pliki/karta.pdf

    artykuł:
    http://autoswiat.redakcja.pl/wydania/artykul.asp?Art
    ykul=10413&Strona=1

    uzupełnię go tylko o ten wyrok (albo aż ;-))

    rejestrowałem 6 samochodów w latach 2004-2005 więc jest to prawie 3000 PLN
    do odzyskania, gra warta świeczki...

    a pytanie jest takie - czy wysłać to poleconym za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru i ile (ustawowo) czasu mają na odpowiedź - 14 dni?

    nie popuszczę ! :)