eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych › Re: wniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych
  • Data: 2006-01-19 15:08:40
    Temat: Re: wniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/19/2006 11:35 AM, Johnson wrote:

    > Z tego co obiło mi sie o uszy trybunał w wyroku wskazał, że
    > kwestionowany przepis przestaje obowiązywać od 1 maja 2006 roku. Do tej
    > daty jest obowiązującym prawem, a pobrane na jego podstawie opłaty są
    > zgodne z prawem i raczej nie do odzyskania.

    Nie do końca, przepis ma obowiązywać do końca stycznia, jest bezprawnym
    podatkiem nałożonym przez państwo jednakże Ci, którzy go już zapłacili
    nie mają co liczyć na zwrot. Ot taka puenta. Pytałem retorycznie w innym
    wątku, co by było z obywatelem, który to w majestacie prawa "okradłby"
    państwo. Zakładam zwrot + odsetki + postępowanie prokuratorskie, które
    oczywiście nic by nie wykazało ale wyciągneło od obywatela "trochę"
    grosza na adwokata oraz jeszcze większe "trochę" zdrowia.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor