eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych › Re: wniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych
  • Data: 2006-01-18 11:35:59
    Temat: Re: wniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik napisał(a):
    > a ja tam jestem za tym ,zeby zlom objac jak najwiekszym podatkiem

    To sa sztuczne regulacje wolnego rynku, ktore nigdy, w zadnym panstwie
    nie przyniosly dobrych efektow.

    Podobniez jak wymyslenie "podatku od telewizora".
    Juz widze te kolejki w serwisach RTV celem usuniecia glowicy wcz.
    I wtedy nie mamy telewizora, tylko monitor do satelity, DVD, VHS.

    Kulawe prawo w kraju, ktore nie ma pomyslu jak wydupczyc obywatela.

    --
    POzdrawiam
    MarcinJM