  • 1. Data: 2003-07-29 10:22:19
    Temat: wlasciciel posesji ma obowiazek?
    Od: "Ana" <l...@w...pl>

    Czy właściciel posesji ma obowiązek zagospodarować wodę opadową (deszcz
    potocznie) znajdującą się na jego działce (aby np. nie spłynęła na pas
    drogowy w tym i do rowu przydrożnego)
    jeśli ma taki obowiązek lub nie to na mocy jakich ustaw i rozporządzeń?
    anka

  • 2. Data: 2003-07-29 10:57:10
    Temat: Re: wlasciciel posesji ma obowiazek?
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ana" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jeśli ma taki obowiązek lub nie to na mocy jakich ustaw i rozporządzeń?

    jesli nie ma takiego obowiazku to na podstawie zadnych ustaw, ale to tak
    przy okazji

  • 3. Data: 2003-07-29 16:39:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie znalazłem nigdzie stosownego przepisu. Tylko zastanawiam się, jaki by to
    miało praktyczny sens. Rów jest po to, by odprowadzać deszczówkę, podobnie
    jak kanalizacja burzowa. Jeśli nie do rowu, to co ma z tą wodą zrobić?
    Wypić? Przecież to bez sensu. Z kodeksu cywilnego wynika, że nie wolno mu
    puszczać sąsiadowi na jego działkę.

  • 4. Data: 2003-08-01 14:31:15
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    w zasadzie ma obowiązek w przypadku, jezlei zmienił naturalne ukształtowanie
    terenu, na skutek czego np. sąsiadowi się za dużo dostaje tej deszczówki.
    od razu mówię, ze nie czytałam tego przepisu, znajomy mi powieział, ze to
    ten; spróbuj art. 29 lub 30 Prawa Wodnego ; dotyczy to stosunków wodnych i
    takie tam
    pozdro
    kiz

  • 5. Data: 2003-08-01 14:43:52
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > w zasadzie ma obowiązek w przypadku, jezlei zmienił naturalne
    ukształtowanie
    > terenu, na skutek czego np. sąsiadowi się za dużo dostaje tej deszczówki.

    tez mi sie tak zdaje, mnie np zalewa w czasie ulew rzeka wody z jego
    podniesionej i wybrukowanej dzialki
    i co? i na razie nic, ale jak nie zmieni tego to bede temat drazyc i wtedy
    podziele sie informacjami
    w kazdym razie ja bym byla szczesliwa jakby on ta wode do rowu
    odprowadzal..., byle nie na moja dzialke

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS