  • 1. Data: 2003-07-29 11:21:37
    Temat: aplikacja sadowa - pytanie
    Od: m...@s...lex.pl

    Witam

    w tym roku dostalam sie na aplikacje sadowa (pozaetatowa) w Poznaniu

    czy ktos z Was jest jeszcze aplikantem (albo byl i pamieta) i moze podac mi
    troche szczegolow - jak ta aplikacja techicznie wyglada, jaki sa wyklady, z
    czego , jakie kolokwia ile i kiedy etc.

    z gory dzieki

    Magda

  • 2. Data: 2003-07-29 14:53:11
    Temat: Re: aplikacja sadowa - pytanie
    Od: Dredd<...@...pl>

    Wykłady raz w tygodniu po jakieś 5-6 godzin
    Dwa dni w tygodniu w sądzie u patrona (mowa o pozaetacie - niektórzy
    z własnej woli chodzą częściej)
    Kolokwium zapewne we wrześniu przyszłego roku
    Egzamin sędziowski na zakończenie aplikacji

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-03 08:46:10
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Dredd wrote:
    > Wykłady raz w tygodniu po jakieś 5-6 godzin
    > Dwa dni w tygodniu w sądzie u patrona (mowa o pozaetacie - niektórzy
    > z własnej woli chodzą częściej)

    Praktyka 2 dni , a nie 1 dzien ?
    --
    Pozdrawiam.