  • Data: 2003-06-10 21:29:52
    Temat: właściciel budynku - co na niego?
    Od: x...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witka
    Mieszkam w kamienicy w Warszawie. Mam własnościowe mieszkanie. 50% budynku
    należy do właścicielki. Wszystko było by spoko gdyby nie fakt, iż z budynku
    mieszkalnego zrobił się biurowiec, przewijają się tłumy przypadkowych osób (do
    biura rachunkowego, do krawca, do siedziby jakiejś sekty, itd.) Co można na to
    zrobić? Jakiś przepis ograniczający tego typu praktyki? Przecież żyję w bloku
    mieszkalnym a nie w biurowcu.

    Można pomyśleć że się czepiam.... ale właściciel budynku tak przegina pałę z
    innymi rzeczami wobec mieszkańców, że chętnie też coś bym mu powiedział w
    związku z ww sytuacją.
    Czy jest coś w rodzaju ustawy określającej statut budynku lub coś innego na co
    można się powołać?
    Pozdrawiam
    Artur

    Ps: w przyszłym roku właściciel wyrzuca do mieszkań zastępczych 3 rodziny i
    podejrzewam że moje bussines sąsiedztwo się powiększy o te lokale. Już teraz
    Paniusiom przychodzącym do tych firm oraz właścicielce przeszkadzają moje dwa
    huskie jak idę z nimi po zatłoczonej klatce schodowej.

    Ps2. rady typu zmień mieszkanie itp. nie wchodzą w gre