  • Data: 2009-10-03 12:52:00
    Temat: wlasciciel a wspolwlasciciel pojazdu
    Od: Sarpedon <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    stan obecny:
    w dowodzie rejestracyjnym jestem wpisany jako wlasciciel pojazdu,
    natomiast widnieje jeszcze wspolwlasciciel pojazdu

    sytuacja:
    robie kalkulacje ubezpieczenia komunikacyjnego u roznych
    ubezpieczycieli i wychodzi inna, korzystniejsza dla mnie skladka,
    jesli wpisze drugiego wspolwlasciciela jako wlasciciela a siebie
    (wlasciciela) jako wspolwlasciciela

    pytanie:
    z prawnego punktu widzenia, czym sie rozni wlasciciel od
    wspolwlasciciela? czy to tylko zagranie ubezpieczalni, aby wyciagnac
    wiecej kasy, czy tez moge z czystym sumieniem prawnym wpisac siebie
    jako wspolwlasciciela? czy bylo juz jakies orzecznictwo w tej sprawie?