  • 1. Data: 2005-08-19 19:48:32
    Temat: włamanie i odszkodowanie
    Od: "AXIM" <serwistelefonow_NOSPAM@neostrada .pl>

    Wynajmuje biuro od właściciela obiektu w ktorym jest kilka takich samych
    biur. Kazda z firm ktora wynajmuje pomieszczenie płaci pewna kwote za
    ochorne wimierzana zgodnie z metrażem. Obiekt na noc jest zamykany.
    Wlamywacze wcieli krate w oknie jednego z biur i dostali sie na korytarz w i
    okradli wszystkie pomieszcenia ( miedzy innymi i moje). Zabrali kazdej w
    firm komputery. Osobiscie ni emialem ubezpieczonej firmy bo uwazalem ze
    skoro place za ochore to mam ta ochrone. Gdy przyszla PAni likwidator szkód
    okazalo sie ze wlasciciel jest ubezpieczony ale tylko od szkód wyrzadzanych
    wlamaniem ( uszkodzone drzwi i zamki). Czy w taki razie skoro place za
    ochrone mam prawo żadać odszkodowania za skardziony sprzęt?? w koncu ochrona
    za ktora wszyscy wynajmujacy placimy byla nieskuteczna.
    Prosze o porade !!!
    Serdecznie pozdrawiam !!

  • 2. Data: 2005-08-20 11:29:13
    Temat: Re: włamanie i odszkodowanie
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "AXIM" <serwistelefonow_NOSPAM@neostrada .pl> napisał
    > Czy w taki razie skoro place za
    > ochrone mam prawo żadać odszkodowania za skardziony sprzęt?? w koncu
    > ochrona
    > za ktora wszyscy wynajmujacy placimy byla nieskuteczna.

    Zobacz jakie są postanowienia umowy z firmą ochroniarską, może ona daje
    jakieś gwarancje.