    From: ala <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wazność umowy o pracę niezgodnej z przepisami.
    Date: Thu, 17 Apr 2008 05:39:32 -0700 (PDT)

    Witam,

    w nowym miejscu pracy otrzymałam umowę o pracę z nagłówkiem 'umowa na
    okres próbny' na okres 5 miesięcy. Podpisałam tę umowe, jednak
    sprawdzilam pozniej, ze taka umowa na okres próbny moze byc zawarta
    maksymalnie na 3 miesiace. Czy ta moja umowa jest w tym momencie
    niewazna? A ja pracuje na dobra sprawe 'na czarno'? Niestety od dwoch
    tygodni nie moge doprosic sie wystawienia poprawnej umowy. Jakie
    konsekwencje dla mnie oraz dla firmy mnie zatrudniajacej moze miec
    taka niewazna umowa? Czy jesli bede miec np wypadek w miejscu pracy to
    nie dostane odszkodowania bo umowa o prace jest prawnie wadliwa?

    pozdrawiam i z gory dziekuje za opinie,

    ala.