  • Data: 2003-02-24 22:08:59
    Temat: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Lukasz" <p...@o...pl> wrote in message
    news:b3dso3$qcq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dzisiaj bank chce sprzedać dług w wysokości 28 000 zł
    > firmie windykacyjnej. Ja chciałem wykupić ich dług a tu co?? Dowiadujemy
    się
    > że owszem mogę spłacić za nich kredyt w banku ale zadłużenie w Skarbie
    > Państwa urosło do 100 000 PLN!!!!!!!!!!!!

    No dobra, ale Skarb Skarbem, a bank bankiem. Co ma jedno do drugiego?

    > wiec i tak nie można odzyskać
    > hipoteki.

    Hipoteki sie nie odzyskuje. Nie byla 'ich' i jej nie oddali, tylko zostala
    ustanowiona jako ograniczone prawo rzeczowe na nieruchomosci. Mozna ja
    najwyzej zniesc.

    > firma windykacyjna. Jest to wszystko co posiadają dziesięć lat ciężkiej
    > pracy żadnych przekrętów a państwo w ten sposób się im odpłaca.

    Jakie Panstwo? Jak na razie piszesz cos o firmie windykacyjnej i tyle. Co Ci
    znowu to biedne, kopane z prawa i lewa, dojone na wszystkie mozliwe sposoby
    Panstwo znowu zrobilo? Juz nawet im odsetki wykupilo ale nadal za malo tak?

    Jeżeli
    > stracą ten dom to ja nie chcę być Polakiem to hańba nie dla nich tylko dla
    > państwa że nie potrafi się zaopiekować swoimi obywatelami.

    Hanba sa te dyrdymaly, które Tu wypisujesz. Hanba jest to, ze tak latwo
    wyrzekasz sie swojej Ojczyzny. I zastanów sie na przyszlosc, zanim cos
    takiego zaczniesz mówic takie rzeczy publiczne. Wielu zginelo za to, abys
    dzisiaj mógl byc wlasnie Polakiem. A jesli uwazasz, ze Panstwo sluzy do
    tego, aby placic swoim obywatelom dlugi, to jestes nie tylko podly, ale i
    glupi.

    > Na koniec proszę
    > wszystkich którzy chcą sobie żartować o powstrzymanie się.

    Niestety nie ma tu z czego zartowac. Kredyty nalezy splacac - ja to musze
    robic, mój ojciec musi to robic i musza robic to takze rodzice Twojej Zabusi
    czy jak tam sie zwie.Jesli znajdziesz takie panstwo, w którym nie trzeba
    tego robic i banki poprostu rozdaja pieniadze ( cudze! ), to po tym jak tam
    niechybnie wyemigrujesz to daj mie szybko znac - przypede w te pedy.

    A na razie zycze rozsadku i odrobiny przyzwoitosci

    --
    Depi.