  • Data: 2003-02-25 07:51:38
    Temat: Re: Chcą zabrać DOM prosze o pomoc!!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b3ea0k$2bv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To podrzucaj mi jakies prowokacje,

    Nie muszę - tu wciąz wyrastają jakies kwiatki:-)))

    > I zartujesz, oczywiscie?

    Z ciąza? Nieee:-)) AnGeL ma się rodzic rada chwila:-)) Już jest obciązony
    dziedzicznie bo jak dobrze nie pójdzie ma szanse być czwartym pokoleniem
    prawników:-)) W kazdym razie inne kobietki czytają dzidziusiom brzuszkowym
    bajeczki a ja mu czytalam opasłe prawnicze tomiszcza:-)) Nadanie mu imienia
    po pyskatym prawniku moze mu tylko pomóc w ewentualnej przyszłej
    karierze:-))))))

    > Pozdrawiam

    Wzajemnie:-))

    HaNkA PoWaŻnA JaK 9 MiESiĄc:-))))) [ a do porodu ciut ponad 3 tyg ]