  • 11. Data: 2004-08-21 07:09:55
    Temat: Re: utrata dokumentów
    Od: qoobaa <s...@s...pl>

    Sat, 21 Aug 2004 00:58:19 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik
    napisał(a):

    > O ile nie masz pewności, że dokumenty Ci skradziono, to wizyta na Policji
    > jest całkowicie bez sensu.

    A widziałeś kiedyś kogoś, kto jest pewny, że padł ofiarą kieszonkowca, w
    momencie, gdy nie przyłapał go na gorącym uczynku?

    --
    Kontakt:
    m a i l - q o o b a a ( m a l p a ) o 2 ( k r o p

  • 12. Data: 2004-08-21 13:20:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Aug 2004, qoobaa wrote:
    [...]
    >+ A widziałeś kiedyś kogoś, kto jest pewny, że padł ofiarą kieszonkowca,
    >+ w momencie, gdy nie przyłapał go na gorącym uczynku?

    Ja. Moją mamę.
    Kilkunastocentymetrowe cięcie na torebce.
    Cięcie "zrobiło się" między pobytem w autobusie a wyjściem z niego ;>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-08-21 19:09:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:cg69h3$hsu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH !!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > przepraszam nie moglem sie powstrzymac. dalej twojego postu juz nie
    czytalem

    A szkoda, bo być może byś rozszerzył swoje horyzonty o opinię innej osoby.

  • 14. Data: 2004-08-21 19:10:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "qoobaa" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    Policji

    > A widziałeś kiedyś kogoś, kto jest pewny, że padł ofiarą kieszonkowca, w
    > momencie, gdy nie przyłapał go na gorącym uczynku?

    Tak. Wiele razy. Jak masz portmonetkę zamkniętą w torebce, a po zdarzeniu
    okazuje się, ze torebka jest otwarta, czy przecięta, to raczej się sama nie
    przecięła. Nie chce mi się innych przypadków wymieniać.

  • 15. Data: 2004-08-22 14:04:07
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > A szkoda, bo być może byś rozszerzył swoje horyzonty o opinię innej osoby.

    opinia osoby ktora nie ma pojecia o otaczajacej ja rzeczywistosci jest dla
    mnie nic nie warta merytorycznie.

  • 16. Data: 2004-08-22 18:35:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:cga95n$19j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > opinia osoby ktora nie ma pojecia o otaczajacej ja rzeczywistosci jest dla
    > mnie nic nie warta merytorycznie.

    Nie ma to jak przekonanie, że się już wszystko wie.