  • 31. Data: 2008-09-17 12:22:22
    Temat: Re: utracone dane na dysku
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek_P napisał(a):

    > Powinien w sensie potocznym. W sensie prawnym wymogu
    > 'podchodzenia z wyobraznia' nie ma.

    Cokolwiek to może znaczyć. Serwis musi też brać pod uwagę, że klient
    podejdzie z wyobraźnią i na przykład zarzuci serwisowi kradzież danych
    etc.

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 32. Data: 2008-09-17 12:37:09
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    januszek napisal:
    > Cokolwiek to może znaczyć. Serwis musi też brać pod uwagę, że klient
    > podejdzie z wyobraźnią i na przykład zarzuci serwisowi kradzież danych

    dlatego lepiej najpierw po przyjeciu do naprawy komisyjnie sformatowac dyski ;)

  • 33. Data: 2008-09-17 16:28:00
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy Gotfryd Smolik news napisał/a w

    > A w og˘le to nieprawda, bo taka firme musi byc stac na GHosta :O

    Na naprawiany komputer nie mogą Ghostem wgrać obrau sytemu od innego
    komputera bo się wszystko posypie. Można za to przygotować sobie instalke
    systemu, która po rozpoczęciu nie wymaga klikania :)

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 34. Data: 2008-10-08 14:58:34
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Jan Werbiński napisał:

    > I biegły znajdzie pirackie mp3

    no to niezły biegły jak takie coś znajdzie

  • 35. Data: 2008-10-09 12:20:38
    Od: "DS" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    //Najprostsze w takim przypadku jest formatowanie zwłascza jeżeli nikt nie
    informował że są ważne dane.

    nieprawda, botujesz sie z CD lub przez USB i sprawdzasz sprzet

    formatowanie twardego dysku to juz twoja radosna tworczosc
    a jesli nawet wpadlbym na taki swietny pomysl to pomyslalbym o backupie

  • 36. Data: 2008-10-09 16:23:09
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DS" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > //Najprostsze w takim przypadku jest formatowanie zwłascza jeżeli nikt nie
    > informował że są ważne dane.
    >
    > nieprawda, botujesz sie z CD lub przez USB i sprawdzasz sprzet
    Po czym stwierdzam że najszybciej będzie doprowadzić system do użytku przez
    format dysku bo sprzęt okazał się sprawny :)

    > formatowanie twardego dysku to juz twoja radosna tworczosc
    > a jesli nawet wpadlbym na taki swietny pomysl to pomyslalbym o backupie

    Może ty byś pomyślał - ja może też - gdyby ktoś wspomniał że ma jakieś ważne
    dane.

    --
    PawełJ

  • 37. Data: 2008-10-10 14:14:21
    Od: "DS" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    //Może ty byś pomyślał - ja może też - gdyby ktoś wspomniał że ma jakieś
    ważne dane.

    ni hu hu, jesli o tym by wspomniano to juz bylby obowiazek: dla mnie, dla
    ciebie czy dla tego serwisanta, tym roznimy sie od userow ze myslimy za nich,
    przewidujemy ich ruchy i chronimy ich przed samym soba :-)

  • 38. Data: 2008-10-10 21:54:27
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    DS napisal:
    > ni hu hu, jesli o tym by wspomniano to juz bylby obowiazek: dla mnie, dla
    > ciebie czy dla tego serwisanta, tym roznimy sie od userow ze myslimy za
    > nich, przewidujemy ich ruchy i chronimy ich przed samym soba :-)

    moze na prywatnej robotce a nie kiedy siedzisz i klepiesz tysieczny raz
    to samo a ktos nad toba stoi i liczy sztuki

    po to jest zastrzezenie ze serwis za dane nie odpowiada zeby se user
    backapa zrobil przed oddaniem a nie serwisant kombinowal

  • 39. Data: 2008-10-13 11:59:28
    Od: "DS" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > po to jest zastrzezenie ze serwis za dane nie odpowiada zeby se user
    > backapa zrobil przed oddaniem a nie serwisant kombinowal

    standartowy szkodnik moze co najwyzej zgrac "Moje dokumenty" na plytke lub
    sticka, jakis 1% zrobi dobry backup, jakies 0,01% bedzie w stanie zrobic
    backup, ktory wejdzie na sprzet z inna plyta glowna

  • 40. Data: 2008-10-13 12:36:02
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    DS napisal:
    > standartowy szkodnik moze co najwyzej zgrac "Moje dokumenty" na plytke
    > lub sticka, jakis 1% zrobi dobry backup, jakies 0,01% bedzie w stanie
    > zrobic backup, ktory wejdzie na sprzet z inna plyta glowna

    ale to jest ich problem a nie serwisu, przeciez nie musi korzystac z
    gwarancji, a jezeli korzysta to na ich zasadach

    tak wogole to glupota jest wlasnie dawanie jakichkolwiek informacji
    razem z urzadzeniem, zdjec, archiwum gg, itp. itd.

    jak ludziom szkoda zlotowki zeby sobie to zgrac i zabezpieczyc to nie
    wiem o czym wogole mowimy... skoro ktos potrafi wystukac dokument,
    podlaczyc cyfrowke, to powinien tez dac sobie rade z nagraniem plytki