eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoutracone dane na dysku › utracone dane na dysku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maurycy Menke <g...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: utracone dane na dysku
    Date: Sun, 14 Sep 2008 15:15:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 8
    Message-ID: <gaj2ps$6pp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ebh74.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1221398140 6969 83.14.137.74 (14 Sep 2008 13:15:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Sep 2008 13:15:40 +0000 (UTC)
    X-User: atomuuuuwka
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.13) Gecko/20080313
    SeaMonkey/1.1.9 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:553400
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Znajoma oddała komputer do serwisu, ponieważ zatrzymał się jej
    wentylator na procesorze. Serwis wymienił nie tylko wentylator, ale też
    płytę główną. Ponadto zrobiono upgrade BIOSu i postawiono od nowa system
    operacyjny. Przy okazji wykasowano wszystkie dane z dysku twardego. Czy
    serwis mógł tak postąpić, czy powinien wcześniej poinformować o takim
    zamiarze właściciela?
    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1