  • 11. Data: 2011-10-04 16:06:56
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mysle zeby zarzadac wydania dokumentacji medycznej,
    spodziewam sie ze moze odmowic, wtedy cos czytalem ze
    nalezy mi sie odszkodowanie z tego tytulu odmowienia
    wydania tej dokumentacji - moge chciec od dentysty
    wydania xero tej dokumentacji za drobna oplata?
    jak sie robi takie rzeczy? mysle zeby pojechac do nfztu
    ale zbieram sie juz od dwu miesiecy bo mam daleko
    i nie po drodze, zdrowego zeba mam zniszczonego
    i okropnie mnie to denerwuje bo piecze mnie pod ta plomba
    caly czas (gwarantuje ci ze wiem co mowie ze
    rozwalil mi tego zeba, nie wiem czy wiesz jak wyglada
    jak psuje sie przedni zab, to byla minimalna wersja,
    przy pierwszej plombie wywiercil mi juz gleboka dziure
    ale jeszcze nie dowiercil sie do korzenia - wylecialo
    jak zwykle i przy drugim wierceniu po prostu zrobil
    dziure az do totalnie zdrowego korzenia) KOSZMAR

    wogole mam pecha do dentystow bo inny do ktorego poszedlem
    okazal sie moze troche staranniejszym ale za to totalnym gburem
    - straszacym mnie fikcyjna ewentualna 'koniecznoscia' wyrwania
    innego zeba ktorego ten pierwszy przynajmniej bez gadania
    plombowal

  • 12. Data: 2011-10-04 16:09:49
    Temat: Re: uszkodzenie zeba przez fatalnego ddentyste
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sorki za glupi tytul (przegladarka jakos mi
    spamietala na stale odpowiedz z innego watku)
    jakis blad gazeta.usenet.pl chyba

  • 13. Data: 2011-10-04 16:15:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.10.2011 18:06), f...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > - straszacym mnie fikcyjna ewentualna 'koniecznoscia' wyrwania
    > innego zeba ktorego ten pierwszy przynajmniej bez gadania

    Ok, czyli mamy jasność - dobry dentysta to ten, co bez gadania plombuje,
    zaś ten co straszy innymi opcjami - zły.

    :)

    p. m.

  • 14. Data: 2011-10-04 16:19:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ok, czyli mamy jasność - dobry dentysta to ten, co bez gadania plombuje,
    > zaś ten co straszy innymi opcjami - zły.

    Z mojego punktu widzenia tak. I tak sie na tym nie znam i nic mu nie
    doradzę. Jak gość mnie pyta rozkładajac ręce, co ma z tym zębem zrobić, to
    mnie szlak trafia. Przecież i tak mu nic nie doradzę.

  • 15. Data: 2011-10-04 17:41:13
    Temat: Re: uszkodzenie zeba przez dentyste
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Co się chłopie dziwisz.
    Ten system tak działa, że na usługi "darmowe" z NFZ albo trzeba bardzo
    długo czekać, albo zrobią bez czekania, ale za to jakość woła o pomstę
    do nieba.
    Mniej więcej podobnie jest u adwokatów - albo masz go z urzędu ale
    niewiele potrafi, albo płacisz i wymagasz.
    Jacek

  • 16. Data: 2011-10-04 17:42:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-04 17:58:03 +0200, " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > z drugiej strony
    > mz przydalaby mi sie jakas chocby moralna satysfakcja
    > typu wywalenie go z roboty

    Tak, już nie mam wątpliwości.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-10-04 18:53:33
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    'innymi opcjami' te inne opcje to wyrwanie gdy te pierwsze to zab
    zaplombowany i ok - to mnie wlasnie najbardziej wnerwia to podszycie
    klamstwem, drugi mowi ze _trzeba_ wyrwac, dlatego nie zrobi, a ja
    nie moge niby udowodnic ze nie (bo jakich argumenow moze uzyc),
    gdy tymczasem ide do innego i ten plombuje i wszystko jest ok;
    ten rodzaj kitu 'trzeba panu wyrwac zeba''trzeba panu uciac noge'
    'nie mozemy panu dawac tego leku' 'musimy panu dawac te leki'
    itp jest jedna s najstraszliwszych odmian kitu i klamsta wobec
    ktorej trudno sie przeciwstawic, w sumie to pacjent powinien
    decydowac co najwyzej powinien zlozyc dziesiec wypracowan
    udowadniajacych ze dobrze wie na co jest zdecydowany (tak jak
    ja uwazam ze dobrze wiem ze chce by mi tego zeba nie wyrywac
    a drugiego nie rozwiercac do zywego i zdrowego korzenia )
    (do diabla)

    > Z mojego punktu widzenia tak. I tak sie na tym nie znam i nic mu nie
    > doradzę. Jak gość mnie pyta rozkładajac ręce, co ma z tym zębem zrobić, to
    > mnie szlak trafia. Przecież i tak mu nic nie doradzę.

    nie stresuj sie, dzieki, ; wielkie dzieki ze mnie rozumiesz
    bo w tym kretynskim swiecie czasem mam wrazenie ze nikt tu
    (poza malymi dziecmi) czasem nie rozuie najbardziej zasadniczych
    rzeczy; przydalaby sie jakas porada i pomoc w dzialaniu ale pozatym
    to chociaz zrozumienie mi troche pomaga w mojej smutnej
    sytuacji

    pzdr

  • 18. Data: 2011-10-04 19:00:46
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > do nieba.
    > Mniej więcej podobnie jest u adwokatów - albo masz go z urzędu ale
    > niewiele potrafi, albo płacisz i wymagasz.

    ja sie nie dziwie, bo kiedys nie wiedzialem ale teraz juz wiem jak
    sie ma stan rzeczy, ja tylko nie zgadzam sie na taki stan rzeczy,
    instytucje kontrolne spia i budza sie raz na dwiescie czy trzysta
    przypadkow (jak mniemam), to ile chaly odchodzi w swiecie lekarzy
    czy urzednikow, policjantow (ale rozniez i np prokuratorow a i
    sadow ) itp to nieopisan arzecz, a mz nalezalo by sie troche wziac
    i przetrzepac ich przynajmniej po kieszeniach - bo tak to im kompletnie
    zwisa czy robia 'bledy' czy nie, najchetniej by po prostu pozbyli sie
    problemu 'sluchania' o tym; rozchrzanil mi zab? moge mu nagwizdac,
    nie widzi w tym problemu (jak sadze) musi sie tylko opedzic zebym
    mu o tym nie trul i uwaza sprawe za zalatwiono - taka jest realnosc

  • 19. Data: 2011-10-04 19:19:19
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Wszystko pięknie, ładnie, tylko, jak udowodnisz partaczowi, że spartaczył?
    Masz jakieś zdjęcia sprzed zabiegu, opinie biegłych itp. itd?
    Nie to prawda, co prawda, tylko to, co na papierze :-(
    Jacek

  • 20. Data: 2011-10-04 19:32:15
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie widzi w tym problemu (jak sadze) musi sie tylko opedzic zebym
    > mu o tym nie trul i uwaza sprawe za zalatwiono - taka jest realnosc

    denerwuje mine pozatym nie tyle moze 'moja wlasne glupota'
    co to ze 'zoatalem zawiedziony, dalem sie nabrac',

    bo pamietam jak sie zastanawialem znajac realia dentystyczne
    (typu masz nie wiem czy wieksza szanse ze dentysta tego rodzaju
    ci cos spieprzy niz naprawi ) czy ryzykowac probe poprawiania
    tego zeba skoro mnie nic nie boli ani nie ma wyraznej dziury
    czy lepiej (znajac realia odbiegajace od idealu) nic nie robic -

    i glupio dalem sie zamotac zeby to zaczac ludzac sie ze mi dobrze
    zrobi i da sie go przypilnowac, rozwiercil do korzenia, zchrzanil
    zab i koniec :/ (a naprawde mnie to nieustannie niemozebnie
    wnerwia, zwlaszcza ze podejrzewam ze juz przrerabane, doskonale
    zdrowy zab i korzen teraz by trzeba pewnie zatruc (zatruc zdrowy
    zab ktorego mi po prostu rozwiercil dentysta partacz na kacu,
    wczesniej niby kolega (bo chodzlismy razem na ryby) a teraz wogole
    nie chce ze mna gadac ), nie wiem mam teraz tego uszkodzonego zeba
    nosic jak rane bojawa czy co? czy po prostu chodzic jako ofiara
    dentystyczna? no nie moge normalnie ... :-(