    From: "Tomek" <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uszkodzenie przez serwis
    Date: Sun, 25 Dec 2005 21:34:37 +0100

    Witam
    Oddałem kamerę do reklamacji (nagrywała wg mnie za dużo szumów pracy
    własnego mechanizmu)
    Oprócz tego kamera działała przez prawie rok bez problemów
    Kamera została odesłana przez sklep doserwisu
    Wróciła z adnotacją że wszystko jest ok a te szumy są w normie (ja uważam
    inaczej)
    Po powrocie do domu okazało się że kamera w tej chwili ma problemy z
    nagrywaniem (co jej się nigdy nie zdażyło)tzn raz nagrywa raz nie
    Okres 12 miesięcznej gwarancji minoł kiedy kamera była w serwisie
    Co zrobić w takiej sytuacji
    Czy przyda się jakieś orzeczenie niezależnego rzeczoznawcy czy poprostu ją
    odesłać po raz kolejny do serwisu

    Tomek