eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzenie przez serwis › Re: uszkodzenie przez serwis
  • Data: 2005-12-27 21:59:19
    Temat: Re: uszkodzenie przez serwis
    Od: "Tomek" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > To ja napisze na spokojnie że również wydaje mi sie, że autor wątku
    > trochę kombinuje. Moi pomysłowi znajomi też nieraz zastanawiali się
    > przed końcem gwarancji jakby tu wymienić sprawny sprzęt na nowy w ramach
    > gwarancji. Zwłaszcza że tego samego modelu już nie ma w sprzedaży więc w
    > przypadku uznania gwarancji dostałoby się nowy (są nawet serwisy które
    > wymieniają sprzęt bez sprawdzania czy usterka faktycznie jest). A jeśli
    > sprzęt wraca z serwisu jako sprawny (bo jest sprawny) to przecież nie
    > można
    > się tak łatwo poddawać i trzeba kombinować dalej. Może posądzenie serwisu
    > o
    > uszkodzenie spowoduje że serwis dla świętego spokoju jednak wymieni sprzęt
    > ?

    Może i masz rację że czytając mój post mozna odnieść wrażenie że chcę sobie
    wykombinować nowy sprzęt
    Ale tak nie jest
    Żeby ją odesłać do reklamacji namówił mnie sprzedawca ze sklepu w którym ją
    kupiłem
    po przypadkowej rozmowie
    twierdząc że kiedyś podobny przypadek miał i serwis coś wyłączył (nie
    wymieniał ) i szumy przestały się nagrywać
    Ale każdy by się zdziwił (czytaj wku....) nagrywając dzieci w święta a
    widząc zamiast nagrania kiszkę
    (nigdy to się nie zdarzyło)


    Tomek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1