  • 1. Data: 2005-04-25 17:37:48
    Temat: "usterki" zauważone później
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Dziś odebrałem z serwisu samochód po wypadku. Ogólnie wszystko
    wyglądało na pozór w porządku. Jednak kiedy przyjechałem nim do domu
    i na spokojnie dokładnie go obejrzałem, zauważyłem wiele niedomalowań
    od wewnątrz i niedociągnięć.
    Jako, że serwis rozlicza się bezpośrednio z ubezpieczycielem musiałem
    podpisać, że odebrałem samochód, była tam możliwość wpisania uwag.
    jednak na tamten czas nie zauważyłem "usterek". W związku z tym moje
    pytanie brzmi jak to reklamować, na jaki czas mam gwarancję na
    wymienione części ?
    BTW. Czy nie powinienem dostać z serwisu choćby jakiegoś pokwitowania
    lub paragonu, że samochód był u nich naprawiany ?
    Badman