  • 1. Data: 2005-04-25 15:47:13
    Temat: Ksiazka budowy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Po wielu bojach i trudach dostalem w koncu pozwolenie na budowe.

    Dowiedzialem sie ze musze teraz miec "ksiazke budowy", od osoby ktora
    juz cos budowala dowiedzialem sie, ze taka ksiazka kosztuje w urzedzie
    miasta 150zl.

    Na stronie:
    http://www.hasta.pl/katalog_online/katalog.php?stron
    a=97&kind=0
    widze ze taka ksiazka kosztuje 8,42/1szt.

    Teraz pytanie - czy ta ksiazka budowy, to jest dowolna ksiazka, ktora
    spelnia jakies tam parametry (czyli pewnie prowadzona jest wg. jakiegos
    wzoru)?

    Czy mozna gdzies w internecie znalesc wzor takiej ksiazki i wydrukowac
    sobie ja samemu?

    Czy moze ta wielka wartosc ksiazki wiaze sie z koniecznoscia wklejenia
    do niej jakis znaczkow skarbowych, czy czegos podobnego?

    Poradzcie mi co moge zrobic, zeby uniknac placenia tych 150zl... To mi
    podniesie o 100% koszt tej "inwestycji budowlanej".

    W urzedzie miasta sie nic nie dowiedzialem i raczej nie mam pomyslu jak
    sie dowiedziec, bo urzad pracuje oczywiscie w takich godzinach zeby sie
    nie dalo do niego dotrzec nie biorac urlopu.