  • 1. Data: 2007-12-20 16:21:19
    Temat: ustawa o gospodarce nieruchomościami
    Od: "Marko" <s...@v...pl>

    Witam,

    Przeczytałem w Gazecie Prawnej z 11 Października że 'Ustawa o Gospodarce
    Nieruchomościami' niebawem ma się zmienić.

    Gdzie mogę przeczytać w jakim zakresie zostanie ona zmieniona i jakie są
    plany co do terminu wprowadzenia zmian w życie ?

    Dzięki
    Marko

  • 2. Data: 2007-12-21 09:01:38
    Temat: Re: ustawa o gospodarce nieruchomościami
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2007 17:21:19 +0100, Marko napisał(a):

> [...]
    >
    > Gdzie mogę przeczytać w jakim zakresie zostanie ona zmieniona i jakie są
    > plany co do terminu wprowadzenia zmian w życie ?

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20071731218&type=2&name=D20071218.pdf