  • 1. Data: 2007-12-20 13:16:24
    Temat: Jakie uprawnienia do otwarcia firmy windykacyjnej ?
    Od: "Tadek" <t...@t...wp.com>

    jakie trzeba mieć uprawnienia,
    żeby uruchomić frimę windykacyjną ?
    w grę wchodzi również odkupywanie wierzytelności...

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-20 16:22:02
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Tadek pisze:
    > jakie trzeba mieć uprawnienia,
    > żeby uruchomić frimę windykacyjną ?
    > w grę wchodzi również odkupywanie wierzytelności...

    kup ten poradnik :)

    http://pl.youtube.com/watch?v=hqujkk9b4ZM

    sorry, ale nie moglem sie powstrzymac :)

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2007-12-20 17:47:28
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 20 Gru, 17:22, "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> wrote:

    > kup ten poradnik :)
    >
    > http://pl.youtube.com/watch?v=hqujkk9b4ZM
    >
    > sorry, ale nie moglem sie powstrzymac :)

> [...]

    ROTFL !!!

  • 4. Data: 2007-12-20 17:51:29
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 20 Gru, 14:16, "Tadek" <t...@t...wp.com> wrote:
    > jakie trzeba mieć uprawnienia,
    > żeby uruchomić frimę windykacyjną ?
    > w grę wchodzi również odkupywanie wierzytelności...
    >
    > --
    > pozdrawiam

    Nie potrzeba zadnych kfalifikacji, wystarczy byc tak poukladanym
    czlowiekiem jak pan z tego filmu. http://pl.youtube.com/watch?v=hqujkk9b4ZM

    Polecam rowniez objerzec film ktory pokazuje jak szlachetna jest praca
    w windykacji, film pt " Komornik ".

  • 5. Data: 2007-12-23 11:36:00
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 20 Dec 2007 09:51:29 -0800 (PST),
    Tiamat <t...@o...pl> screamed:

    > Nie potrzeba zadnych kfalifikacji, wystarczy byc tak poukladanym
    > czlowiekiem jak pan z tego filmu. http://pl.youtube.com/watch?v=hqujkk9b4ZM

    Ja rozumiem, że jako nowa chcesz zaistnieć na grupie, ale mogłabyś
    nie wklejać tego, co kilka minut temu ktoś inny w tym wątku już
    napisał...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 12:34:22 user up 11564 days, 0:29, 1 user, load average: 0.01, 0.50, 0.72 ]

    What's another word for thesaurus? -- Steven Wright