  • 1. Data: 2007-12-19 10:52:06
    Temat: sprzedaż alkoholu
    Od: jętek <h...@h...pl>

    Witam,

    czy zgodne z prawem jest odsprzedanie butelki alkoholu. Mam tu na myśli
    pojedynczą sprzedaż butelki alkoholu którą się np. od kogoś dostało (a
    samemu nie jest się koneserem lub jest sie abstynentem).

    Np. na allegro wogóle chyba nie można sprzedawać alkoholu.

  • 2. Data: 2007-12-20 16:07:12
    Temat: Re: sprzedaż alkoholu
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > samemu nie jest się koneserem lub jest sie abstynentem).
    >
    > Np. na allegro wogóle chyba nie można sprzedawać alkoholu.

    IMHO bez posiadania koncesji - nie. Można podarować. Tak samo jak z bimbrem
    czy prądem od sąsiada w trakcie budowy.