  • 1. Data: 2007-08-14 11:37:28
    Temat: ustalenie wlasnosci nieruchomosci, spadek
    Od: Mat <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Okazalo sie ze najprawdopodobniej jestem jednym z wielu spadkobiercow
    pewnego gruntu. Ostatnie wpisy w ksiedze wieczystej pochodza
    prawdopodobnie z poczatku XX wieku i dotycza mojego pradziada.

    Chcialbym jakos te dzialke przywrocic rodzinie, ale wiem tylko w jakiej
    gminie sie owa znajduje, nie znam dokladnych granic ani powierzchni.

    Poradzcie mi, prosze od czego zaczac, jak przeprowadzic "dochodzenie"
    jakie sa niebezpieczeństwa i na co zwracac owage.

    Z gory serdecznie dziekuje i pozdrawiam,

    Mat