  • 1. Data: 2012-08-31 21:41:06
    Temat: ustalenie właściciela telefonu
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Zgłosiłam na policję, że jestem nękana od pewnego czasu głuchymi
    telefonami i w.g mego zapisu w książce wyświetlała mi się pewna firma z
    którą mam umowę na świadczenie usługi. Gdy starałam się oddzwonić na
    wyświetlany numer to miałam komunikat " nie ma takiego numeru". Firma ta
    przywłaszczyła sobie mój numer tel, gdyż ja nie podaję do umowy numeru,
    ale musiałam podać dla serwisanta, który miał usunąć usterkę. Prośby o
    usunięcie mego numeru mimo zapewnień nie dokonano, a obecnie kazano mi
    składać podanie . Po pobycie na policji numer mego telefonu szybko
    usunięto i skończyły się głuche telefony.

    Jakież było moje zdumienie, gdy po kilku dniach otrzymałam z
    policji zawiadomienie, że nie wykryto sprawcy czynu. Czy to jest
    możliwe, że policja nie może ustalić właściciela telefonu?

  • 2. Data: 2012-08-31 21:44:24
    Temat: Re: ustalenie właściciela telefonu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Majka wrote:
    > Jakież było moje zdumienie, gdy po kilku dniach otrzymałam z
    > policji zawiadomienie, że nie wykryto sprawcy czynu. Czy to jest
    > możliwe, że policja nie może ustalić właściciela telefonu?

    Np. sprobuj sobie wyobrazic, ze na biurku sekretarki stoi telefon.
    To teraz ustal jego wlasicicela i kto z niego wowczas dzwonil.

  • 3. Data: 2012-08-31 22:14:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > Np. sprobuj sobie wyobrazic,

    Spróbuj sobie wyobrazić kto płodzi takie newsy.

  • 4. Data: 2012-08-31 23:47:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-08-31 21:41, Użytkownik Majka napisał:

    > Jakież było moje zdumienie, gdy po kilku dniach otrzymałam z policji
    > zawiadomienie, że nie wykryto sprawcy czynu. Czy to jest możliwe, że
    > policja nie może ustalić właściciela telefonu?

    Właściciela ustaliła, sprawcy głuchych telefonów nie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-09-01 00:33:21
    Od: Majka <m...@w...pl>

    W dniu 2012-08-31 23:47, RadoslawF pisze:

    > Właściciela ustaliła, sprawcy głuchych telefonów nie.
    >

    > Pozdrawiam

    Właściciel był też sprawcą głuchych telefonów. Zaraz prawie po
    wyjściu z policji dowiedziałam się, że nie tylko ja mam od tej firmy
    głuche telefony i ta sytuacja się powtarza. Firma chcąc poinformować
    swoich klientów o zmianach lub awariach robi to w taki sposób, bo gdzieś
    coś nie dopracowali. Jestem pewna, że nie jeden policjant też to odczuł
    tylko nie wiedział co się kryje za tym numerem, a ja wcześniej miałam
    udany kontakt i wprowadziłam ten numer do książki, dlatego wyświetlała
    mi się firma / dostawca telewizji/. Myślałam tylko, że może ktoś przejął
    ten numer i urządza sobie zabawę cudzym kosztem.

  • 6. Data: 2012-09-01 10:53:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-01 00:33, Użytkownik Majka napisał:

> [...]
    > mi się firma / dostawca telewizji/. Myślałam tylko, że może ktoś przejął
    > ten numer i urządza sobie zabawę cudzym kosztem.

    Gdyby telefon był w mieszkaniu prywatnym lub podana firma
    była by formą jednoosobową można by tak twierdzić.
    W sytuacji kiedy firma zatrudnia ileś osób a na podanym
    numerze wisi lokalna centralka która ma ileś wewnętrznych
    numerów oskarżanie właściciela jest głupotą.
    Jak numer należał by np. do TPSA to też winny był by
    właściciel ? Jak tak to już wszyscy aukcjonariusze są
    w strachu. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-09-04 07:58:50
    Od: PJ <p...@g...com>

    widocznie znow jakis menago wpadl na rewelacyjny pomysl zeby przekazac
    niezmiernie wazna wiadomosc przez "automatyczna sekretarke" automat
    dzwoni wiec do wybranych abonentow i odpytuje ich np badanie opinii
    spolecznej lub cos komunikuje np. przedstawia super oferte,
    najczestsze bledy popelniane przy takich akcjach to tzw. gluchy
    telefon, wielokrotne dzwonienie pod ten sam numer i hit sezonu czyli
    telefon z oferta encyklopedii o 4-tej nad ranem :-)

    P.

  • 8. Data: 2012-10-02 14:02:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Firma chcąc poinformować
    > swoich klientów o zmianach lub awariach robi to w taki sposób

    a do tego potrzebuje zgody, zeby zadzwonić? Jeżeli nie robi tego w celach
    marketingowych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu