    From: Majka <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ustalenie właściciela telefonu
    Date: Fri, 31 Aug 2012 21:41:06 +0200

    Zgłosiłam na policję, że jestem nękana od pewnego czasu głuchymi
    telefonami i w.g mego zapisu w książce wyświetlała mi się pewna firma z
    którą mam umowę na świadczenie usługi. Gdy starałam się oddzwonić na
    wyświetlany numer to miałam komunikat " nie ma takiego numeru". Firma ta
    przywłaszczyła sobie mój numer tel, gdyż ja nie podaję do umowy numeru,
    ale musiałam podać dla serwisanta, który miał usunąć usterkę. Prośby o
    usunięcie mego numeru mimo zapewnień nie dokonano, a obecnie kazano mi
    składać podanie . Po pobycie na policji numer mego telefonu szybko
    usunięto i skończyły się głuche telefony.

    Jakież było moje zdumienie, gdy po kilku dniach otrzymałam z
    policji zawiadomienie, że nie wykryto sprawcy czynu. Czy to jest
    możliwe, że policja nie może ustalić właściciela telefonu?