  • Data: 2006-04-20 10:49:51
    Temat: uniewinniony za wykroczenie drogowe i co dalej?
    Od: "cisu" <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów,
    Policja uznała mnie winnego, choć w mojej ocenie winny był taksówkarz.
    Wreszcie po paru miesiącach sąd grodzki uniewinnił mnie w sprawie
    zarzucanego mi wykroczenia drogowego (stłuczka 3 aut). Była opinia biegłego
    sadowego, która potwierdziła moją wersje wydarzeń lecz również nie
    wykluczyła wersji wydarzeń taksówkarza.
    Pytanie moje jest takie, jak sformułować poprawnie wnisek o ukranie przez
    policję kierującego taksówką?

    Obawiam się że policja czytając opinie biegłego nie bardzo bedzie się kwapić
    do ukarania, pozatym opinia biegłego zdecydowanie zaprzecza opisowi który
    zrobił policjant (ustawienia aut, etc.). Obawiam się że z taką opinią
    biegłego, która nie wyklucza w mojej winy w 100% bedzie problem na policji i
    może mi pozostać proces cywilny, którego wolałbym uniknąć. Proszę napiszcie
    co radzicie?

    Artur