  • Data: 2005-06-30 19:53:07
    Temat: umowy o dzielo -staz pracy
    Od: "darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    od 4 miesiecy jestem zarejestrowany jako bezrobotny .... ????
    wczesniej pracowalem przez okres okolo 2 lat , caly czas w ramach umowy o dzielo
    (kilkanascie kolejnych umów)

    czy moge wymuc na urzedzie zeby na podstwaie tych umów , wystawil mi
    zaswiadczenie ze posiadam ten 2 letni starz pracy ..chodzi mi o dokument
    potwierdzający że posiadam jakiś doświadczenie w zawodzie (od pracodawcy bylego
    go nie uzyskam) ???

    Dostarczylem do urzędu wszytkie umowy o dzielo, do wglądu

    Urzędnicy zbywają mnie od 4 miesięcy ... niechcą potwierdzic ze pracowalem
    przez konkretny okres czasu ..

    .. a z drogiej strony kiedy chce zeby uznali ze nigdy nie pracowalem

    ... i przyznali mi naprzyklad staz w ramach programu "pierwsza praca" ..to
    slysze ze mi sie nie nalerzy bo pracowalem ponad trzy miesiace ;) ... wtedy ja
    mówie zeby mi jakoś potwierdzili mi te trzy miesiące, to oni rżną głupa że nie
    mogą mi tego potwierdzić

    ...w jaki sposób mogę wymóc na urzędzie pracy ..zeby wydali mi na piśmie jakąś
    konkretną decyzję i sie w koncy zdeklarowali ...czy mogę się chwalić
    doświadczeniem w pracy czy nie ...
    to jest jak jakaś komedia pomyłek dosłownie ...

    mowie ... prosze o staż .. oni na to ..z przedstwaionych przz pana umow wynika
    ze pan pracowal ponad trzy miesiace wiec sie panu nie nalerzy staż ...
    prosze o potwierdzenie ze mam jakies doswiadzcenie w pracy ..
    .pani mowi z usmiechem ..z przedstawionych przez pana umów nie mozemy panu
    potwierdzic zadnego konkretnego stazu pracy AAAAAAAAAAAaaaaaaaaa !!!!!!!!!

    Prosze o pomoc .. niech mi ktoś powie jak ich zmusic do wydania jakieś decyzji
    juz 4 miesiace mnie kiwają ...