  • Data: 2005-07-01 12:50:18
    Temat: Re: umowy o dzielo -staz pracy
    Od: "rardek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już śpieszę z wyjaśnieniem

    Kiedy pacjent przychodzi się zarejestrować w urzędzie pracy , urzędnik
    przeprowadzający wywiad pyta go o kilka spraw &#8230;

    U. Co pan robił do tej pory , czy gdzieś pan pracował ?
    P. studiowałem &#8230; no i trochę pracowałem w ramach umowy o dzieło, ale nie wiem
    czy na podstawie tych umów można uznać że pracowałem
    U. No oczywiście że można &#8230; niech pan przyniesie te umowy do wglądu, a my
    panu
    je wpiszemy do ewidencji &#8230; a na razie niech pan napisze oświadczonko ze pan
    wykonywał prace dla kogoś tam &#8230; w ramach umowy o dzieło przez okres &#8230;
    mniej
    więcej
    Nie musi być dokładnie &#8230; bo dokładnie to wpiszemy jak pan dostarczy umowy
    &#61514;

    Aha skoro pan pracował przez taki okres czasu to &#8230; już nie może się pan ubiegać

    o staże i szkolenia w ramach programu pierwsza praca

    no i papa do następnego spotkania

    Pacjent przychodząc na następne spotkanie w urzędzie przynosi stertę umów i
    spotyka tam innego sympatycznego urzędnika &#8230;

    P. przyniosłem umowy żebyście mogli mi wpisać do ewidencji ze pracowałem i przez
    jaki okres czasu

    U. Ojej ale to są tylko umowy o dzieło &#8230;. No niestety nie możemy panu
    potwierdzicie pan pracował &#8230;

    P. Jak to ????

    U. A tak to

    P. NO skoro nie pracowałem to chciał bym skorzystać ze stażu

    U. Nie przysługuje panu bo pan pracował przez okres dłuższy niż3 miesiące

    P. No to wpiszcie mi te trzy miesiące .. do ewidencji

    U. nie możemy bo z umów dostarczonych przez pana nie wynika że pan pracował &#8230;

    P. Skoro nie wynika że pracowałem ..to rozumiem że nie pracowałem &#8230; wiec chce
    skorzystać ze stażu

    U. Nie bo pan pracował
    P. To wpiszcie to do ewidencji
    U. nie bo pan nie pracował
    P. wiec chce skorzystać ze stażu
    U. Nie bo pan pracował
    P. To wpiszcie to do ewidencji
    U. nie bo pan nie pracował

    W tym momencie następuje zapętlenie &#8230; przerywane tym że urzędniczka odbija mnie

    do koleżanki &#8230; pyta kierowniczkę i tak to trwa i trwa od paru miesięcy
    &#61514;
    a w moich dokumentach miejscu gdzie normalnie jest napisane czy bezrobotny ma
    jakieś doświadczenie zawodowe jest puste miejsce , no chyba że chciał bym od
    nich czegoś wtedy to miejsce robi się pełne i świadczy o tym że coś tam mi nie
    przysługuje .

    Ja chce tylko by urząd cokolwiek postanowil w mojej sprawie i się tego trzymał .

    :)

    pozdrawiam