  • Data: 2005-07-01 04:43:41
    Temat: Re: umowy o dzielo -staz pracy
    Od: maHo <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    darek wrote:
    > Sąd pracy rozważam w puzniejszym czasie narazie chcial bym żeby urząd pracy mi
    > odpowiedział jasno i na papierze jak to jest według tego urzędy w świetle
    > dostarczonych przezemnie dokumentów....

    Według mnie, to stażu pracy jako takiego nie masz (bo do stażu liczą sie
    chyba tylko umowy o pracę).

    Z drugiej strony miałeś w ostatnim czasie dochody, i to cię wg.
    urzędników wyklucza z ubiegania się o staż (hmm, to staż i to staż, nie
    pomylić stażu ze stażem ;) ).

    Nie wiem czy słusznie czy nie, ale ja bym sie nie zdziwił gdyby ich
    stanowisko ma oparcie w przepisach.

    Więc jedynym w moim przekonaniu wyjściem jest formalne uznanie okresu
    "pracy na UoD" jako stosunku pracy, z wszystkimi tego zaletami i wadami.

    pozdrav

    maHo