  • Data: 2005-06-30 21:02:26
    Temat: Re: umowy o dzielo -staz pracy
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Ja wiem doskonale że umowa o dzieło czy umowa zlecenia to nie to samo co umowa o
    pracę i niechcę żądać by zaliczono do okresu zatrudnienia czasu który te umowy o
    dzieło obejmują ...

    wręcz przeciwnie .. marzę o tym właśnie żeby urząd pracy uznał żę nie
    pracowałem... to by mi naprzykład dało podstawę do skorzyatnia z programu
    pierwsza praca .

    Urząd pracy co i raz zmienia zdanie w mojej sprawie ...
    proszę o staż twierdzi ze pracowałem ponad 3 miesiące i mi sie staż nienależy
    a zaraz potem że to tylko umowy o dzieło i o żadnym okresie pracy niema mowy ani
    3 miesiacy ani 4 ani wogole .

    Moja sytuacja diametralnie zmienia zalerznie od tego czy urząd uzna że ..
    pracowałem przez jakiś czas ...czy też uzna że nie pracowałem ....
    ... chodzi mi tylko o to żeby coś postanowili ...

    mniejsza tym co ... niech mi ustalą stan faktyczny ... i dadzą to na piśmie jaka
    jest moja sytuacja .... czy wedle dokumentów pracowałem.. czy nie ????
    oni zmieniają zdanie w zalerzności od tego jak jest im wygodnie

    pozdrawiam

    Darek