  • 1. Data: 2002-06-24 09:27:10
    Temat: umowy ajencyjne
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Witam
    Jestem zwiazany umowa ajecyjna pomiedzy dzialanosciami gosp. w ktorej jest
    zapis o zakazie prowadzenia dzialalnosci konkurencyjnej zarowno w okresie
    trwania umowy jak i w 1 rok po jej rozwiazaniu.
    Czy w sytuacji wypowiedzenia umowy firma nie jest zobowiazana placic mojej
    firmie odszkodowania przez rok za zakaz wykonywania dzialalnosci
    konkurencyjnej.
    Pytanie moje ma zwiazek z odszymanym aneksem pogarszajacym warunki
    wspolpracy ktorego nie chce podpisac w zwiazku z czym grozi mi
    wypowiedzenie.
    k...@w...pl