  • 1. Data: 2002-06-24 07:06:30
    Temat: Faktury VAT od spoldzielnii i przepis z zeszlego roku
    Od: slawek <s...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Kupuje nowe mieszkanie od spoldzielnii, jest ono jeszcze
    w trakcie budowy. Pierwsze dwie wplaty dokonalem
    w listopadzie i grudniu ubieglego roku.
    Faktury wystawiane sa mi jednak dopiero od stycznia.
    Spoldzielnia tlumaczy sie tym, ze w ubieglym roku byl przepis,
    ktory mowil, ze faktury wystawia sie tym, ktorzy przekroczyli
    50% wartosci lokalu, a ja na 31.12.2001 wplacilem dopiero
    okolo 30%. Czy to prawda? A jesli tak, to czy spoldzielnia
    ma obowiazek wystawic mi faktury za poprzedni rok?
    --
    pozdrawiam i dziekuje
    Slawek