  • 1. Data: 2002-06-24 08:47:06
    Temat: [help]Kiedy nastapilo faktyczne przekazanie???
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@f...onet.pl>

    Witam

    Zawarlem umowe przedwstepna z developerem na mieszkanie. Developer
    zobowiazal sie wybudowac i przekazac mi mieszkanie w nieprzekraczalnym
    terminie do 30 czerwca. W przypadku zwloki w przekazaniu devwloper
    zobowiazal sie zaplacic odsetki za zwloke. Dodatkowo umowilismy sie, ze dev.
    moze sie spoznic 30 dni i nie bedzie brane to jako zwloka. 30 lipca
    podpisalem "protokol przekazania. Akt notarialny podpisalem 4 wrzesnia. W
    umowie zawarty byl paragraf mowiacy, ze "przekazanie mieszkania nastapi w
    dniu podpisania aktu sprzedazy i poprzedzone bedzie podpisaniem protokolu
    przekazania". Czyli podpisanie protokolu przekazania, w moim mniemaniu, jest
    warunkiem koniecznym, ale nie wystarczajacym do faktycznego przekazania. W
    zwiazku z tym mam pytanie: czy dev. popadl w zwloke od 1 lipca do 4
    wrzesnia - do momenty kiedy nastapilo podpisanie sktu notarialnego? Czy
    podpisanie protokolu przekazania jest rownowazne z faktycznym przekazaniem?

    Pozdrawiam
    Jacek