  • 1. Data: 2003-04-06 12:18:25
    Temat: umowa-zlecenie a urlop
    Od: "kezsel" <l...@p...onet.pl>

    Pracowalem na umowe zlecenie przez okres 15 miesiecy, dodatkowo byly jeszcze
    3 miesiace na umowie o prace. Teraz zmieniam prace i mam pytanie: czy ten
    okres pracy na zlecenie bedzie brany pod uwage przy obliczeniu
    przyslugujacego mi urlopu u nowego pracowdawcy?
    kezsel

  • 2. Data: 2003-04-06 12:54:45
    Temat: Re: umowa-zlecenie a urlop
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 6 Apr 2003 14:18:25 +0200, "kezsel"
    <l...@p...onet.pl> zakodował:

    >okres pracy na zlecenie bedzie brany pod uwage przy obliczeniu
    >przyslugujacego mi urlopu u nowego pracowdawcy?

    Nie. Zlecenie to nie praca, nie podlega pod KP a to właśnie tam jest
    mowa o urlopach.

    Czyli decydujac sie na umowe zlecenie z definicji tracisz, z grubsza
    liczac, 1/12 rocznego wynagrodzenia. Do tego potencjalnie odprawe i
    pare innych bonusow przewidzianych w KP (o stabilnosci zatrudnienia
    juz nie wspominajac).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775