  • 1. Data: 2003-04-06 10:00:03
    Temat: Komentarze do ustaw
    Od: "Sebastian Miętka" <s...@i...pl>

    Mam jedno pytanko. Szukam stron, serwisów prawniczych gdzie mógłbym znaleźć
    komentarze do ustaw takich jak ustawa o samorządzie powiatowym z 5 marca
    1998, o samorządzie województwa -//-, o służbie cywilnej z 18 grudnia 1998,
    o ograniczeniach prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące
    funkcje publiczne z 21 sierpnia 1997 i innych ustaw. Bardzo proszę o jakieś
    linki do stron na których znajdę wogule jakiekolwiek komentarze do ustaw bo
    serwisy takie jak INFOR, Rzeczpospolita świecą w tym temacie pustkami, a ja
    jestem laikiem w tematach prawniczych. :(. Z góry bardzo dziękuję. :)
    Pozdrawiam
    Sebcio