  • 21. Data: 2009-02-25 12:03:56
    Temat: Re: umowa przedwstępna
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 12:32:00 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Został oznaczony

    Bez patrzenia do umowy trudno powiedzieć co oznacza "zobowiązany sprzedać
    do dnia..." i czy oznacza to, że sprzedający może wskazać dzień zawarcia
    umowy przyrzeczonej, czy jest to po prostu najpóźniejszy termin na
    zawarcie umowy przyrzeczonej.

    Aczkolwiek jeśli umowa wprost nie mówi, że to sprzedający może wezwać do
    zawarcia tejże umowy, to powiedziałbym, że to drugie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2009-02-25 12:22:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bez patrzenia do umowy trudno powiedzieć co oznacza "zobowiązany sprzedać
    > do dnia..." i czy oznacza to, że sprzedający może wskazać dzień zawarcia
    > umowy przyrzeczonej,

    A mnie ten zapis właśnie na to wygląda.
    Ale masz rację - nie musi tak być i bez dokładnego cytatu z umowy nie
    rozstrzygniemy tego jednoznacznie.