    From: " " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa przedwstępna
    Date: Mon, 23 Feb 2009 10:56:40 +0000 (UTC)

    Cześć

    Niedawno podpisałam umowę przedwstępną, w której niejasno jest opisany termin
    oddania lokalu przez sprzedającego. W umowie jest następujące stwierdzenie
    "lokal zostanie przekazany kupującym po zapłaceniu całej kwoty wartości
    nieruchomości" oraz że w dniu podpisywaniu umowy przyrzeczonej wszyscy
    lokatorzy muszą być wymeldowani. Wcześniej natomiast jest zapis że sprzedający
    zobowiązuje się do sprzedania lokalu do dnia ... (i tutaj bardzo odległy termin).
    Sprzedający wszystko starają się nam utrudnić, zmieniają wcześniejsze ustne
    ustalenia. Moje pytanie jest następujące: Która ze stron odstąpiłaby od umowy
    przedwstępnej jeśli nie doszłoby do kompromisu w sprawie terminu wyprowadzki?
    Jak dokładnie interpretować zapis "lokal zostanie przekazany kupującym po
    zapłaceniu całej kwoty wartości nieruchomości"? Czy oznacza to że muszą
    wyprowadzić sie w tym samym dniu czy równie dobrze za rok?

    Wiem, że to umowa przedwstępna i w końcowym akcie można określić konkretny
    termin wyprowadzki, ale zakładam czarny scenariusz tzn brak zgodności co do
    terminu wyprowadzki.

    Z góry dzięki za odpowiedź